مدیران بازاریابی میتوانند متخصص مناسبی برای راهنمایی یک سری پستهای همیشه سبز باشند که کارهایی را انجام میدهند که بسیاری از مهمانان از محتوا درخواست میکنند. این هم زمان بسیار خوبی برای ایجاد لحن است که همه پستهای شما را به هم متصل میکند.
اگر انتظارات خاصی برای یک سری پستهای وبلاگ دارید و میخواهید همه عناصر - نوشتن ، عکسها ، گرافیکها و جزئیات فنی مانند بهینه سازی موتور جستجو - در سطح بسیار بالایی قرار بگیرند ، احتمالاً زمان آن فرا رسیده است که با سازندگان محتوای حرفهای تماس بگیرید.
بسیاری از تیمهای درون خانه از قبل دارای دانش بازاریابی در مورد محتوای هتل هستند ، در حالی که سایر هتلها تصمیم میگیرند که آژانسها یا مترجمان آزاد را با این مهارتها درگیر کنند.
داشتن بارمن سر شما در تهیه دستور العملهای جدید کوکتل یک راه عالی برای ارتباط با مهمانان قبل و بعد از اقامت آنها است.
بگذارید اعضای تیم اصلی شما آنچه را که بیشتر علاقه دارند نشان دهند. شاید سرآشپز شما در حال آزمایش یک برنامه شارژر جدید باشد یا اینکه سرمنشی شما آماده رونمایی از منوی جدید کوکتلهای بشکه بشکه است ، هر دو ایدههای بسیار خوبی برای ایجاد ارتباط عمیق تر با خوانندگان هستند.
اگر یک کارمند کهنه کار دارید که بیش از اکثر آنها در این تیم حضور داشته است ، میتواند برای نوشتن پستهای وبلاگ که شخصیتی برای وبلاگ هتل شما ایجاد میکند ، بسیار مناسب باشد. به آنها اجازه دهید (به دلایل خاص) داستانهایی را تعریف کنند که قانع کننده باشد و به شکل گیری نظر خواننده در مورد آنچه هتل شما را متفاوت میکند کمک کند
سرانجام ، اغلب منطقی است که با یک تأثیرگذار یا یک وبلاگ نویس حرفهای در یک ترتیب رسمیکار کنید که باعث شود آنها پستی را تهیه کنند که به خودی خود از تجربه آنها در مورد ملک شما میپردازد.
مراقب باشید که چگونه آنها را جبران کرد (در بسیاری از حوزههای قضایی این قانون توسط قانون لازم است ) و تجربیاتی را که برای همه باز نیست ارائه نکنید. با این احتیاطها ، میهمانان بالقوه غالباً با این نوع پست وبلاگ ارتباط مستقیمیبرقرار میکنند بر اساس این احساس که این یک ترکیب صحیح از نظر بیرونی و دسترسی خودی است.
نمونههایی از بلاگ نویسی هتل در کلیبر درست انجام شد
به نظر میرسد برخی هتلهای بوتیک و مستقل با برند خود مطابقت دارند که وبلاگ نویسی برای سازمانشان ماهیت دوم محسوب میشود.
بسیاری از بهترین وبلاگهای هتل با جامعه گسترده تر و غالباً خلاقانه خود ارتباط برقرار میکنند.
مثالهای مفید شامل موارد زیر است:
تمام پایهها را از GIFهای گربه جادوگر گرفته تا مصاحبه با نمادهای فرهنگی پوشش میدهد.
هتلهای موزه 21C با بیش از نیم و دوجین خواص ، طیف گستردهای از پستهای وبلاگ را از اخبار رستورانها گرفته تا تجربیات میهمانان مدیریت میکنند.
هتل دراک تورنتو یک وبلاگ دیرینه دارد که زمان خود را به عنوان یک مرکز تولید طعم و مزه در شهر شرح میدهد.
تجربیات نیویورک سیتی موضوعی است که وبلاگ اخیراً اصلاح شده Row NYC .
به همین ترتیب ، گروه Montcalm در لندن با ارسال یک جریان ثابت از فعالیتها برای لذت بردن بازدید کنندگان ، کار بسیار خوبی انجام میدهد.
کاربردهای وبلاگ نویسی در هتلهای کلیبر
چند جزئیات فنی و خلاقانه وجود دارد که میتواند تأثیر قابل توجهی در چگونگی تحقق اهداف وبلاگ شما برای اهدافی که برای آنها تعیین کرده اید داشته باشد. اگر میخواهید محتوای عالی تولید کنید چند نکته وجود دارد که باید از آنها غافل شوید .
به طور کلی ، این مراحل برای تأثیرگذاری است:
میزان ترافیکی که پستهای شما از موتورهای جستجو دریافت میکند.
خواندن و اسکن اطلاعات خاص چقدر آسان است.
این احتمال وجود دارد که از خوانندگان برای به اشتراک گذاشتن پستهای شما با شبکههای خود الهام گرفته شود.
منبع : http://www.elyurdi.com/elyurdi-hotel